Pravila trgovine

Sljedeći propisi definiraju opće uvjete prodaje u našoj internetskoj trgovini dostupnoj na  https://www.enzohrvatska.hr/,  koju vodi Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, Gliwice 44-109, NIP: 9441857579, REGON: 122463122. obrt je upisan u Središnji registar i podatke o gospodarskoj djelatnosti (CEIDG), koji vodi ministar nadležan za gospodarstvo.

 

Područje primjene propisa

Pravila se odnose na narudžbe potrošača i poduzetnika putem naše internetske trgovine.

Prema članku 22. OZ-a, potrošač je fizička osoba koja s poduzetnikom sklapa pravni posao koji nije u neposrednoj vezi s njegovom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću.

Prema članku 43. OZ-a, poduzetnik može biti fizička osoba, pravna osoba ili organizacijska jedinica bez pravne osobnosti prema čijim odredbama se stječe poslovna sposobnost i koja u svoje ime obavlja djelatnost ili djelatnost.

Pravilnici i Opći uvjeti drugih Poduzetnika ne vrijede, osim ako se s tim izričito pismeno ne složimo, tada će oni postati dio ugovora.

 

Sklapanje ugovora

Kada kliknete na gumb za potvrdu i finalizaciju na stranici sa sažetkom narudžbe, postavljate obvezujuću narudžbu za proizvode u košarici. Kupoprodajni ugovor je sklopljen kada je vaša narudžba registrirana u informatičkom sustavu naše internet trgovine. Nakon izvršene narudžbe, od nas ćete dobiti e-mail s potvrdom narudžbe i sklapanjem ugovora.

 

Kupoprodajni ugovor može se sklopiti na jeziku koji vas zanima.

Sadržaj ugovora spremamo i šaljemo Vam podatke o narudžbi i naše Pravilnike elektroničkim putem na e-mail adresu koju ste nam dostavili. Osim toga, informacije o vašim narudžbama dostupne su putem vašeg korisničkog računa. Pravilnik je također dostupan na našoj web stranici na način koji vam omogućuje dobivanje, reprodukciju i snimanje sadržaja.

 

Dostava proizvoda

U nekim slučajevima navedenim cijenama proizvoda mogu se dodati troškovi dostave. Naručene proizvode dostavljamo putem kurirskih tvrtki koje surađuju s nama. Detaljne informacije o dostupnim metodama, rokovima dostave i troškovima dostave prikazane su prilikom narudžbe iu posebnoj informacijskoj kartici na web stranici naše trgovine.

Nudimo i mogućnost osobnog preuzimanja proizvoda tog kraja. 100 zlota. (samo narudžbe poslane i plaćene unaprijed - nakon prethodnog dogovora s našom službom za korisnike za određeni dan i vrijeme)

na adresi: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice, u sljedećim satima:

  • Ponedjeljak - četvrtak: 7:00 - 15:00

  • Petak: 7:00 - 14:00

 

Plaćanja

U našoj online trgovini nudimo vam različite načine plaćanja, uključujući:

  1. Elektronička plaćanja (e-plaćanja) - omogućujemo online plaćanja putem servisa za online plaćanje. Prihvaćamo različite načine plaćanja kao što su kreditne kartice, debitne kartice i elektronički sustavi plaćanja.

  2. Plaćanje klasičnom bankovnom doznakom na žiro račun naše trgovine - ukoliko se odlučite za ovaj oblik plaćanja, nakon izvršene narudžbe, na e-mail ćemo Vam poslati podatke za izvršenje doznake.

  3. Osim toga, uz pomoć posrednika možete iskoristiti mogućnost plaćanja na odgodu ili na rate.

Proces ispunjenja narudžbe započet će nakon što cijeli iznos uplate sjedne na naš račun. Naručeni proizvodi ostaju u vlasništvu trgovine do pune isplate prodajne cijene.

Detaljne informacije o dostupnim načinima plaćanja, uključujući integrirane usluge online plaćanja, vrstama e-plaćanja i mogućim dodatnim troškovima, prikazane su prilikom narudžbe i na web stranici naše trgovine u posebnoj informacijskoj kartici u vezi s plaćanjem.

 

Pravo na odustanak

Sukladno zakonu, potrošači i poduzetnici koji obave kupnju koja nije vezana uz njihovu djelatnost imaju pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od dana primitka robe.

 

Postupak povrata 

Prodavatelj se obvezuje vratiti Kupcu sve primljene uplate odmah, au  svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Prodavatelj obaviješten od strane Kupca o odluci da iskoristi pravo na odustanak.

Ukoliko se dio narudžbe vrati, troškovi dostave se ne vraćaju.

Prilikom povrata primljene pogodnosti u obliku naručene robe, Kupac se moli da artikl vrati ili preda uz dokaz o kupnji , npr. broj računa na koji će se sredstva vratiti.  

Kupac snosi izravne troškove povrata (povrata/predaje/pakiranja) artikla (čl. 34. st. 1. Zakona o pravima potrošača od 30. svibnja 2014.)

Povratu podliježe samo nekorištena roba bez znakova korištenja.

Kupac odgovara prodavatelju za umanjenje vrijednosti stvari uslijed nenamjenske uporabe. Ima pravo pregledavati prirodu, svojstva i funkcioniranje robe na način na koji bi to mogao učiniti u stacionarnoj prodavaonici. Međutim, ne može neograničeno koristiti stvari. Ako to učini, Prodavatelj mu ima pravo naplatiti dodatne troškove u vezi s smanjenjem vrijednosti robe (čl. 34. st. 4. Zakona o pravima potrošača od 30. svibnja 2014.)

Povrati proizvoda poslanih na trošak prodavatelja ili pouzećem neće biti prihvaćeni.

Odredbe ovog pravilnika ne odnose se na Kupce koji nisu potrošači u smislu čl. 221. Građanskog zakonika (Službeni glasnik br. 16, točka 93, s izmjenama i dopunama), odnosno osobe koje obavljaju pravne radnje izravno povezane s njihovom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću. Roba kupljena od strane Poduzetnika nije povratna.
Tvrtka ne prihvaća pakete s povratom pouzećem.

 

Mi smo samo internetska trgovina. Sve povrate treba poslati na:

Enzo Polska Grzegorz Glogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

ili na neko od naših mjesta  u vašoj zemlji.
 

Oštećenja nastala tijekom transporta

Za potrošače:

U slučaju kupnje na daljinu, naša trgovina uvijek snosi rizik oštećenja ili gubitka proizvoda tijekom transporta. Ukoliko naručena roba ima oštećenja na vanjskom pakiranju ili proizvodu iznutra - potrebno je odmah (po primitku pošiljke ili do 7 dana od dana primitka) prijaviti svoje rezervacije prijevozniku i napisati prijavu oštećenja koja je temelj za podnijeti bilo kakve zahtjeve prema prijevozniku i kontaktirati nas.

 

Za poduzetnike (osim fizičkih osoba koje sklapaju ugovor neposredno vezan za svoju djelatnost, pod uvjetom da taj ugovor nije profesionalne prirode, tj. tzv. "kvazipotrošači", kao i trgovci pojedinci koji ostvaruju određene potrošačke obveze. prava):

Pitanje odgovornosti za isporuku robe izgleda drugačije nego u slučaju potrošača. Rizik od gubitka ili oštećenja proizvoda tijekom transporta prelazi na vas kada ga predamo špediteru, prijevozniku ili drugom subjektu odgovornom za otpremu. Nismo odgovorni za gubitak, štetu ili štetu na proizvodu do koje dođe nakon što je predan na prijevoz i prije nego što je isporučen, ili za kašnjenja u isporuci uzrokovana prijevoznikom.

 

Imajte na umu da se odgovornost za štetu nastalu tijekom transporta razlikuje za Potrošače i Poduzetnike, stoga je važno pročitati relevantne odredbe u našim uvjetima.

 

Jamstveni zahtjevi

Jamstvo pokriva sve nedostatke otkrivene tijekom razdoblja navedenog u odjeljku § 2 1. OUP-a, proizašle iz razloga svojstvenih Proizvodu.

Nedostatke ili oštećenja Proizvoda otkrivena tijekom jamstvenog roka potrebno je odmah prijaviti Jamcu, ali najkasnije u roku od 7 dana od datuma njihovog otkrivanja.

Proizvod za koji se utvrdi da je neispravan treba odmah isključiti iz uporabe pod prijetnjom gubitka jamstva.

Jamstveni postupak odnosi se samo na kompletne proizvode, prikladne za servisnu provjeru, bez nedostataka i mehaničkih oštećenja uzrokovanih vanjskim čimbenicima.

Kupac je dužan isporučiti proizvod u pakiranju koje onemogućuje oštećenje proizvoda tijekom transporta. Odgovornost za štetu nastalu nepravilnom zaštitom robe za vrijeme otpreme snosi kupac. 

U slučaju neopravdane reklamacije (reklamacija na ispravan uređaj ili kada je oštećenje prouzročio kupac) podnositelj prigovora snosi troškove vještačenja te je dužan o svom trošku preuzeti pošiljku.

Oprema koja nije preuzeta sa skladišta u roku od 1 mjeseca od izdavanja mišljenja i obavijesti kupca o potrebi preuzimanja robe, zbrinjava se.

 

Jamstvo ne pokriva nedostatke proizvoda koji proizlaze iz:

a) mehanička oštećenja,

b) uporaba koja nije u skladu s uputama za uporabu ili namjeravanom uporabom proizvoda,

c) slučajni događaji, uključujući munje, požar, poplave, visoke temperature i kemijske čimbenike,

d) nepravilna instalacija (montaža) i konfiguracija (nesukladna pravilima sadržanim u priručniku),

e) kvar drugih instalacija (npr. električne, grijaće, itd.) i/ili uređaja koji utječu na rad Proizvoda,

f) korištenje proizvoda suprotno njegovoj namjeni,

g) nepravilno sastavljanje, održavanje, skladištenje i transport proizvoda.

 

Jamstvo ne pokriva potrošni materijal, elemente koje nije proizveo izravno proizvođač, kao ni elemente pokrivene jamstvom trećih strana.

Kršenje sigurnosti proizvoda od strane Kupca (plombe, jamstvene naljepnice, naljepnice sa serijskim brojem), kao i bilo kakve izmjene na uređaju ili popravak uređaja od strane Kupca - rezultiraju prestankom važenja ovog jamstva.

Jamac nije odgovoran za štete i gubitke nastale zbog nemogućnosti korištenja uređaja koji se popravlja.

Pravni odnos između kupca uređaja i Jamca reguliran je isključivo odredbama ovog jamstva. Daljnji zahtjevi za naknadu štete su isključeni, osim ako proizlaze iz prisilnih odredbi zakona.


 


 

Jamstveni zahtjev i postupak

putem e-pošte na sljedeću adresu: office@enzohrvatska.hr

pisanim putem na sljedeću adresu: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

telefonski kontakt je moguć na sljedeći broj telefona: +48 32 555 04 75

Reklamiranu robu potrebno je poslati natrag na adresu prodavatelja Enzo Polska ul. Anny Jagiellonki 24a 44-109 Gliwice, zajedno s dokazom o transakciji i obrascem za reklamaciju koji sadrži podatke o kupcu i opis reklamiranog nedostatka. Tvrtka ne prihvaća pakete s povratom pouzećem.

    Kako bismo ubrzali obavijest, molimo Vas da navedete detaljne informacije vezane uz reklamaciju, au slučaju e-mail ili pisanih obavijesti, priložite fotografiju ili video koji prikazuje neispravnost robe. Ukoliko nema artikala u primljenoj narudžbi, pošaljite fotografije svih do sada primljenih artikala - kako bi se identificirali dijelovi koji nedostaju.

    Trošak dostave oglašenog proizvoda snosi kupac. Ukoliko je prigovor prihvaćen, imate pravo na povrat nastalih troškova. Ako se način dostave Proizvoda po izboru Kupaca razlikuje od najjeftinijeg načina dostave koji je predložio Prodavatelj, Prodavatelj nije dužan nadoknaditi Kupcu troškove koji premašuju trošak najjeftinije pošiljke (čl. 33. Zakona o 30. svibnja 2014. o pravima potrošača)

     

    Jamstvene reklamacije

    Prodavatelj je odgovoran Kupcu ako prodani predmet ima fizički ili pravni nedostatak (Jamstvo), u skladu s pravilima navedenim u Građanskom zakoniku od 23. travnja 1964. (Zakonski časopis 1964., br. 16, točka 93, s izmjenama i dopunama), pa se stoga reklamacija robe može izvršiti zbog tjelesnog nedostatka, koji se sastoji u nesukladnosti prodane stvari s ugovorom, ili zbog pravnog nedostatka, osobito ako je prodana stvar u vlasništvu treće strane.

    Kupac može podnijeti reklamaciju temeljem jamstva ako se utvrdi fizički nedostatak u roku od dvije godine od dana isporuke artikla Kupcu.

    Prema članku 559. Građanskog zakonika, prodavatelj odgovara za nedostatke koji su postojali u trenutku kada je opasnost prešla na kupca ili su proizašli iz uzroka svojstvenog predmetu koji je prodana u isto vrijeme. Stoga prodavatelj ne odgovara za nedostatke proizvoda nastale radnjama kupca.

    Odgovornost prodavatelja prema jamstvu odnosi se samo na Kupce koji su Potrošači. Potrošač je fizička osoba koja s poduzetnikom obavlja pravni posao koji nije u neposrednoj vezi s njegovom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću (čl. 22. Zakona od 23. travnja 1964., Građanski zakonik).

    Sve pritužbe poslane od strane Poduzetnika razmatrat će se prema Općim jamstvenim pravilima internetske trgovine Enzo Polska.

     

    Rokovi

    Svi jamstveni zahtjevi bit će razmotreni u najkraćem mogućem roku, a ne dulje od 14 radnih dana od datuma fizičkog prijema uređaja na servis.

    U slučaju prihvaćenih prijava nedostaci će biti otklonjeni u najkraćem mogućem roku. Ako je potrebno uvesti rezervne dijelove iz inozemstva, Jamac zadržava pravo produžiti razdoblje izvršenja jamstvenog servisa za razdoblje potrebno za uvoz i/ili proizvodnju gore navedenih dijelova. dijelova, ali ne duže od 90 dana.
     

    Ostali uvjeti

    Jamac dopušta mogućnost obavljanja plaćenih servisnih popravaka proizvoda, uključujući popravke nakon isteka jamstva, čiji će uvjeti biti svaki put dogovoreni između Kupaca i Jamca.

    U slučaju kada je kupovina obavljena na fakturu (FV) i proizvod se pokaže oštećenim, zadržavamo pravo odbijanja povrata. Molimo vas da u takvim slučajevima odmah kontaktirate naš odjel za korisničku podršku kako biste dogovorili daljnje korake.

     

    Usluge koje se pružaju elektroničkim putem

    Za korištenje naše internet trgovine, uključujući pregled asortimana i narudžbe, potrebno je posjedovati multimedijski uređaj s instaliranim web preglednikom te pristup internetu i e-pošti. U postavkama preglednika preporučuje se omogućiti JavaScript i spremanje kolačića. Korisnici su dužni Internet trgovinu koristiti na način sukladan zakonu i pristojnosti, zabranjeno je objavljivanje protuzakonitih sadržaja.

    Poduzimamo sve potrebne radnje kako bismo osigurali potpuno ispravan rad web stranice i sučelja naše internet trgovine u mjeri u kojoj proizlaze iz aktualnih tehničkih saznanja te se obvezujemo otkloniti sve nepravilnosti i tehničke probleme prijavljene od strane korisnika u razumnom roku.

    Navedeno se također odnosi na mogućnost pretplate na newsletter ili neobaveznu mogućnost otvaranja korisničkog računa – ako se ove usluge pružaju u sklopu naše trgovine. O svim uočenim nepravilnostima ili prekidima u radu web stranice i usluga naše internet trgovine možete nas obavijestiti putem kontakt podataka navedenih u točki iznad. U prigovoru na nepravilnosti u vezi s tehničkim funkcioniranjem web stranice internet trgovine molimo naznačite vrstu i datum nepravilnosti.

     

    Završne odredbe

    Niti jedna od odredbi ovih Pravila nije namijenjena kršenju zakonskih prava Potrošača. U slučaju nesuglasja između odredaba ovog Pravilnika i prava Potrošača koja proizlaze iz općevažećih propisa - umjesto osporenih odredbi Pravilnika uvijek će se primjenjivati ​​zakonski propisi.

    U slučaju Poduzetnika, svi ugovori sklopljeni s nama regulirani su poljskim zakonom, isključujući Konvenciju Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe.

    U slučaju Poduzetnika, pravnih osoba javnog prava ili posebnih osoba javnog prava, za rješavanje svih sporova proizašlih iz ugovornih odnosa između nas i Vas bit će nadležan sud prema našem sjedištu. Prethodna rečenica ne odnosi se na fizičke osobe koje sklapaju ugovor neposredno vezan uz njihovu djelatnost, kada iz sadržaja ovog ugovora proizlazi da za te osobe nije profesionalne naravi, a proizlazi osobito iz predmeta njihove djelatnosti, dostupni temeljem odredaba o Središnjem registru i podacima o poslovanju.